Hackea la teua destinació

Data de la notícia: 21-11-2017
Visites: 19934

Hackea a la teua destinació en la Seu Universitària d'UA a Torrevella

Des de la EPS estem col·laborant en l'organització d'una hackathon en la Seu de la Universitat d'Alacant a Torrevella. L'esdeveniment s'organitza conjuntament amb l'Ajuntament de Torrevella, INVATTUR (Institut Valencià de Tecnologies Turístiques) i la pròpia Seu de la Universitat d'Alacant a Torrevella, i pretén ser un referent en l'ús de les tecnologies de la informació en l'àmbit turístic.

L'esdeveniment es denomina "Hackea la teua destinació!" i es desenvoluparà en el Centre Cultural Verge del Carmen de Torrevella centrant-se en la innovació en turisme. En aquest esdeveniment, els participants tenen des del 25 de novembre a les 10:00h fins al 26 de novembre a les 18:00h para desenvoluparan noves idees, serveis o aplicacions que ajuden a resoldre problemes en l'àmbit turístic, satisfent necessitats existents, creant noves comunitats, desenvolupant col·laboracions entre institucions publiques, privades i tercer sector, etc. Tot el que contribuïsca a millorar una destinació turística mitjançant l'ús de les tecnologies de la informació.
A més, compta amb la col·laboració d'empreses de primer nivell com Trivago, Ticketea, Hidraqua, etc. que han aportat les seues dades perquè els pugueu usar en el hackathon, a més de que estan desitjant conèixer el talent que hi ha a Alacant! És a dir el vostre!

Us animem a participar! Hi haurà molt bons premis! (primer premi de 1000 eur, segon premi de 600 eur i tercer premi de 400 eur).
A més, estan inclosos de manera gratuïta tots els menjars, sopar i molt cafè ;-) D'altra banda, si hi ha diverses persones que necessiten autobús per a anar des del campus, ho posarem, també de manera gratuïta.

Teniu més informació ací:
I us podeu inscriure directament en https://www.ticketea.com/entradas-hackea-tu-destino/

Us anime a participar! Ens veiem allí!