CONTART ZARAGOZA 2018

Data de la notícia: 10-11-2017

Logo Grande

Al maig de 2018 se celebrarà a Saragossa la setena edició de CONTART, la Convenció Tècnica i Tecnològica de l'Edificació, promoguda pel Consell General de l'Arquitectura Tècnica i organitzada en aquesta ocasió pel Col·legi d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Saragossa.

CONTART 2018 pretén ser un punt de trobada de tots els professionals de l\'Arquitectura Tècnica i de l\'Edificació, amb l\'objectiu d\'aprofundir en els aspectes més importants del sector i compartir les tendències d\'especialització que es van a imposar en els pròxims anys.

Un aspecte essencial de qualsevol Congrés tècnic són les comunicacions científiques. En aquesta edició CONTART s\'organitza, quant a les comunicacions tècniques, en 7 àrees temàtiques, de manera que s\'atenen tots els camps professionals, en honor d\'aconseguir amb la seua informació l\'interès per a tots els assistents. Aquestes àrees són les següents:

Edificació 4.0, digitalització i innovació en construcció.
Ciència i tecnologia de l\'edificació.
Edificació sostenible i edificis de consum d\'energia quasi nul.
Seguretat i Salut.
Economia de la construcció. Quantity Surveying.
Rehabilitació d\'edificis. Eficiència energètica, accessibilitat, conservació i restauració.
Control de qualitat.

Animem a tots els tècnics de l\'edificació al fet que presenten comunicacions científiques a CONTART 2018, de manera que aquestes puguen ser incloses en el Congrés i en el consegüent llibre d\'actes, ja que açò té un gran impacte en la imatge professional i la marca personal dels autors.