Trobada anual de Telecomunicacions Alacant 2017

Data de la notícia: 06-11-2017

Trobada anual de Telecomunicacions Alacant 2017Trobada anual de Telecomunicacions Alacant 2017: 5G-CLAU DE LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL

Data: Dijous 9 de novembre de 18:30-22:30h
Lloc: Centre de Congressos d'Elx

Si estàs interessat en les Xarxes Mòbils 5G, loT, Smart City, indústria 4.0, Big Data.... no et perdes la Trobada anual de Telecomunicacions d'Alacant.
L'assistència a l'esdeveniment és gratuïta però requereix inscripció a l'efecte de l'aforament del local.

Consulta tota la informació en:

Data: Dijous 9 de novembre de 18:30-22:30h
Lloc: Centre de Congressos d'Elx

Consulta tota la informació en: