Cursos SERVEF TIC

Data de la notícia: 27-10-2017

El Centre del SERVEF de formació d'Alacant pròximament va a realitzar diferents cursos TIC per a aturats. Aquests cursos són una aposta forta per a anticipar-nos a les  necessitats de qualificació del sistema productiu en la nostra Comunitat així com per a cobrir les necessitats actuals orientades al desenvolupament dels sectors més innovadors com són les noves tecnologies.

Prioritàriament van dirigits a persones en situació de desocupació però també poden participar un percentatge d'alumnes en situació d'ocupats.

Totes les accions formatives a realitzar condueixen a l'obtenció de certificacions de les diferents Empreses  informàtiques (Microsoft, Linux, Oracle…) i existeixen cursos tant de matí com de  vesprada.

En els adjunts hi ha una fulla resumeixen informativa amb el quadre de cursos que es van a realitzar.

Els interessats no tenen més que entrar en la web www.servef.gva.es i punxar en el botó “cerque formació” que els guiarà al “programa de formació certificada TIC”.