GeneXus en la Universitat d'Alacant dijous 9 de novembre

Data de la notícia: 23-10-2017

Logo Grande

El dijous 9 de novembre a les 12:00 hores en el Saló d'Actes de l'edifici Politècnica I, està programada la Xarrada Genexus, on se'ns presentarà l'eina tecnològica GeneXus que, avui dia, és potser la més completa eina de desenvolupament de programari multiplataforma a nivell internacional. Líder en implantació en països com Japó, Brasil o Mèxic, està present en més de cinquanta països, impulsant a més des de la creació de apps natives per a totes les plataformes, passant per la creació de sistemes web empresarials amb les últimes tecnologies, així com la integració amb plataformes tecnològiques capdavanteres i integrant solucions per a IOT i IA, sempre amb la productivitat com a element diferenciador.

Els representants de GeneXus Espanya, ens parlaran des de l'experiència de GeneXus de com, l'ecosistema del desenvolupament de solucions avui dia, des del paradigma de la transformació digital de les empreses, ens planteja un enorme desafiament empresarial i de negoci. De les necessitats actuals en el món empresarial i els desafiaments i oportunitats que es presenten per a aquest sector.
 Òbviament veurem GeneXus en acció i com augmenta de forma notable la teua productivitat a l'hora de desenvolupar, utilitzant una eina que permet generar amb un sol desenvolupament, tot un sistema d'estructura completa, un sistema web i a més generar-li apps NATIVES associades. Tot açò, per a les plataformes tecnològiques més importants en el mercat empresarial avui dia.
Aprèn de les empreses com Toyota, Roche, Mitsubishi HI, EMI Music, Warner, Nacions Unides, **Faber Castell, etc… que aconsegueixen una productivitat extrema utilitzant GeneXus per a desenvolupar o integrar els seus sistemes.
 Finalment, es parlarà de les possibilitats que brinda GeneXus avui dia en el mercat espanyol i com es posiciona en ell.
 Ponents:
 Fernando Montans és Analista GeneXus Sènior des de fa 15 anys, Account Manager de GeneXus Espanya i Director de LSIsoluciones Barcelona. Treballa des dels 23 anys en el desenvolupament d'aplicacions empresarials, centrat en l'augment de la productivitat i la gestió de projectes.
Toni Fuentes és CEO de LSI, S. a., representant en exclusiva per a Espanya de GeneXus. Format en el (IE) Institut d'empresa i en la (UIB) Universitat de les Illes Balears, en Ciències Econòmiques i Empresarials, Toni està lligat al món del desenvolupament de programari de forma gerencial i a GeneXus des de fa més de 15 anys.