La cultura digital: Aprèn i emprèn en clau femenina

Data de la notícia: 18-10-2017

Jornadas PYME y Emprendimiento Las cigarreras (Alacant) 24 d'Octubre de 2017

Jornadas PYME y Emprendimiento
Las cigarreras (Alacant)
24 d'Octubre de 2017
12:00h

Inscripcions a l'esdeveniment: http://ceeielche.emprenemjunts.es/?op==14&n==12623

El sector digital (informàtic, multimèdia, videojocs,…) és un dels sectors més dinàmics en la nostra economia i en el marc de la indústries culturals i creatives.

En aquest acte t'anem ajudar a com millorar la teua formació, la teua empleabilitat i el teu emprendiment en l'àmbit d'aquestes tecnologies digitals.

Ho farem en clau femenina, per a millorar la visibilitat de les dones en un context tecnològic amb escassa presència de les mateixes (a nivell empresarial, acadèmic-investigador, emprenedor). Per a açò, comptem amb la participació de quatre dones que reflecteixen diferents dimensions del problema (empresarial, acadèmic-investigador, emprenedor) des de la joventut a l'experiència.