LA UA es col·loca entre les posicions 401-500 del món en la branca d'Enginyeria i Tecnologia

Data de la notícia: 17-10-2017

La UA entre les millors del món en la branca d'Enginyeria i Tecnologia segons la publicació britànica Estafes Higher Education (THE)

Després d'aparèixer per primera vegada, la Universitat d'Alacant (UA), entre les 1.000 millors institucions d'ensenyament superior segons la classificació que cada any elabora la publicació britànica Times Higher Education (THE). La UA, i en particular, la nostra Escola, torna a estar d'enhorabona, hem  sidos seleccionats entre les posicions 401-500 en la branca d'Enginyeria i Tecnologia d'aquest rànquing, és la primera ocasió, també, que la Universitat d'Alacant és col·locada en algunes de les branques científiques que elabora aquest rànquing.

La publicació britànica examina cada any més de 50 milions de cites en prop de 12 milions de treballs acadèmics per a mesurar l'impacte de la recerca en cadascuna de les universitats de la seua llista.