Lliurament dels certificats EUR-ACE a la titulacions de la EPS

Data de la notícia: 04-10-2017

Logo Grande

Els segells internacionals EUR-ACE i EUR-INF suposen una acreditació afegida per als graduats, i valoren diferents estàndards de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats en l'Espai Europeu d'Educació Superior.

Dins de la "Jornada sobre el segell EUR-ACE: reflexions i nous reptes", organitzada per ANECA i l'Institut d'Enginyeria (IEE), que va tenir lloc el 3 d'octubre en la seu del IIE, es va fer lliurament dels certificats a les titulacions de grau de la EPS que han rebut el segell EUR-ACE: Enginyeria Civil, Enginyeria Química i Enginyeria de So i Imatge en Telecomunicacions.

A més, la EPS també va obtenir el segell d'Informàtica EUR-INF per a les titulacions de grau en Enginyeria Informàtica i Enginyeria Multimèdia. Entre altres avantatges, aquests segells ofereixen als egressats una acreditació oficial de validesa internacional que garanteix l'adquisició de les capacitats i competències establides en aquests segells.

Tots dos segells són concedits a una universitat respecte a un títol de grau o màster avaluat segons una sèrie d'estàndards definits d'acord amb els principis de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats en l'Espai Europeu d'Educació Superior. A més de tenir en compte els estàndards de qualitat de l'Educació Superior, per a l'obtenció d'aquests segells també es va valorar que les competències adquirides pels nostres titulats i titulades s'ajustaren a les necessitats reals de les empreses del sector, i facilitaran la mobilitat dels nostres egressats i egressades i el reconeixement dels seus títols en l'estranger.