ISDEFE ofereix 20 beques de postgrau remunerades per a joves recentment titulats

Data de la notícia: 04-10-2017

Logo Grande

la Fundació Universitat-Empresa per a compartir-te la informació del projecte de ISDEFE i la Fundació Universitat Empresa Tactics: Alliance for your future.

la Fundació Universitat-Empresa per a compartir-te la informació del projecte de ISDEFE i la Fundació Universitat –Empresa “Tactics: Alliance for your future”.

Enginyeria de Sistemes per a la Defensa d'Espanya (Isdefe), en col·laboració amb la Fundació Universitat-Empresa, ofereix 20 places de beques en 2 convocatòries anuals per a recentment titulats en Enginyeria de Telecomunicacions, Informàtica, Aeronàutica i Industrial, amb alt nivell d'anglès.
El programa *Tactics: Alliance for your future” preveu la incorporació dels becaris a la fi d'any.  Les  beques tindran una durada d'un any i una remuneració d'1.300 euros mensuals i són una possibilitat real d'incorporació a l'empresa després de finalitzar el programa. Els candidats triats combinaran la seua formació pràctica en Isdefe amb formació teòrica molt especialitzada en la Universitat Autònoma de Madrid a través de programa Citius de la VA ANAR.

Se cerquen candidats recentment titulats en Enginyeria de Telecomunicacions, Informàtica, Aeronàutica i Industrial amb alt nivell d'anglès, valorant formació especialitzada i altres idiomes.  És imprescindible tenir una alta motivació i implicació en els projectes, així com estar disposat a integrar-se en equips multidisciplinaris d'alta especialització i experiència.
Isdefe, amb més de 30 anys d'experiència i una plantilla de més de 1500 empleats amb un 85% d'Enginyers i titulats Universitaris, compta amb equips multidisciplinaris altament qualificats i orientats a l'excel·lència, compromesos amb l'organització i el sector públic. El seu principal actiu són les persones i per açò, l'adreça d'Administració i Recursos Humans reforça el seu programa de captació de talent mitjançant aquesta iniciativa. L'objectiu de “Tactics: Alliance for your future” és seleccionar als millors candidats per a la companyia i formar-los, especialitzant-los en l'activitat, perquè en un futur puguen formar part de la mateixa.
Isdefe és una empresa pública del Ministeri de Defensa, mitjà propi i servei tècnic de referència en defensa i seguretat de l'Administració espanyola. Isdefe recolza al Ministeri de Defensa, a les Administracions públiques i institucions internacionals en àrees d'interès tecnològic i estratègic, mitjançant serveis d'enginyeria i consultoria, així com de suport en la gestió i operació de complexos de comunicacions espacials.
La Fundació Universitat-Empresa ofereix més de 4.000 pràctiques de qualitat a l'any a nivell nacional. Des de fa més de 40 anys el seu principal objectiu és generar i supervisar que aquests programes siguen de llarga durada,  amb formació i tutorización personalitzada. Açò fomenta la inserció laboral dels joves estudiants en pràctiques de la VA ANAR, els quins, en un 80%, troben un treball de qualitat en la mateixa companyia o dins del sector en finalitzar el seu programa.
Les inscripcions s'obrin des d'avui 25 de setembre i s'han de fer a través de la pàgina web de www.talentoteca.es/isdefe abans del mes de desembre.