Xarra associació IAESTE de pràctiques en l'estranger per al curs 2017-2018

Data de la notícia: 28-09-2017
Visites: 19813

IAESTE és l'Associació Internacional per a l'Intercanvi d'Estudiants Tècnics. Si vols viatjar, descobrir nous llocs i conèixer altres entorns laborals, realitzant pràctiques remunerades en un país estranger, uneix-te a IAESTE.

¿Què és IAESTE? IAESTE és l'Associació Internacional per a l'Intercanvi d'Estudiants Tècnics. Si eres estudiant de l'Escola Politècnica Superior, de la Facultat d'Econòmiques o de la de Ciències i vols viatjar, descobrir nous llocs i conèixer altres entorns laborals, realitzant pràctiques remunerades en un país estranger, uneix-te a IAESTE. Aprofita per a aprendre un idioma sense necessitat d'un alt nivell del mateix. Et convidem a assistir a la reunió informativa que tindrà lloc dijous que ve 19 d'Octubre, en el saló d'actes de l'edifici de l'Escola Politècnica Superior 4, a les 13:15. En aquesta reunió t'explicarem com aconseguir-ho.
¡T'esperem!

Delegació IAESTE Alacant
Per a més informació cerca'ns en les nostres xarxes socials:
@IAESTE_Alacant
Pàgina de Facebook IAESTE Alacant