Nova convocatòria del programa **Alstom **Talent **Energy

Data de la notícia: 15-09-2017

Fundació Universitat-Empresa i **Asltom Espanya llancen una nova convocatòria del programa **Alstom **Talent **Energy de pràctiques.

Fundació Universitat-Empresa i Alstom Espanya llancen una nova convocatòria del programa Alstom Talent Energy, una iniciativa d'excel·lència acadèmica i professional que aposta pels recentment titulats.

En aquesta 4ª edició, Alstom Talent Energy ofereix un total de 45 places a titulats amb diferents perfils i interès per les infraestructures de transport ferroviari. Les places estan destinades a titulats en Enginyeria, Matemàtiques, Disseny Industrial, Qualitat, Ciències Ambientals, Comunicació i Administració d'empreses, entre unes altres.

Gràcies a aquesta iniciativa, els joves graduats podran combinar, en un únic programa de 12 mesos de durada, la formació de postgrau i la incorporació al mercat laboral. L'objectiu és oferir als recentment titulats l'oportunitat de formar-se personal i professionalment en una companyia global com Alstom, líder mundial en el sector del transport ferroviari. Per a açò, es combina la realització de pràctiques remunerades amb la incorporació al “Master GAIA in Decision Making and Innovation” de la Universitat d'Alcalá. El Màster, que s'imparteix online i en anglès, no té cost algun per als candidats seleccionats.

Els joves que s'incorporen el pròxim 13  de novembre col·laboraran en projectes ferroviaris d'àmbit nacional i internacional desenvolupats pels equips de Alstom Espanya des dels centres de treball de la companyia a Madrid i Barcelona.

Els interessats han d'inscriure's en www.fue.es/alstom abans del 16 d'octubre de 2017.