Treball de recerca de l'EPS, en la portada de MENÉAME

Data de la notícia: 14-09-2017

Logo Grande

La recerca "Explicant el baix nivell de programació dels estudiants" realitzada pels professors de l'EPS Francisco J. Gallego, Patricia Compañ, Rosana Satorre i Carlos Villagrá sobre l'aprenentatge de la programació no està tenint sol reconeixement en l'àmbit acadèmic (doblement premiada per AENUI i SISTEDES) sinó que a més està tenint una àmplia repercussió en la comunitat de programadors. La notícia ha sigut publicada per la revista RetroManiac, parlant també del Concurs CPCRetroDev i del curs DEZ80, sota el suggeridor títol de "Pugues la retroinformática donar-nos millors programadors en el futur? Aquest estudi creu que sí". La revolada ha fet que la notícia es situara el dilluns 11 en la portada de Menéame.