OPEN DAY DISSABTE 16 de setembre

Data de la notícia: 13-09-2017

La Universitat d'Alacant i European Flyerscelebraran un OPEN DAY este sábado 16 de setembre de 10 a 15h en las instalaciones de European Flyers en l'aeròdrom de Mutxamel.

En aquesta jornada tindràs l'oportunitat de visitar les instal·lacions, veure la flota amb la qual explica European Flyers i informar-te en persona sobre el Grau de Pilot Comercial.

Així mateix, t'informarem sobre els requisits d'accés i t'ajudarem amb el procés d'obtenció del reconeixement mèdic obligatori. El començament del curs està previst per al 13 d'Octubre.

Si desitges assistir envia un correu a info@europeanflyers.com o flama al 965 221027 per a apuntar-te.