Sol·licitud adaptació al Grau d'Arquitectura (2010) des d'Arquitectura (1996)

Data de la notícia: 11-09-2017

Per a aquells alumnes de la titulació d'Arquitectura (Pla 1996) que només els quede per a finalitzar el Projecte Final de Carrera, s'obri un termini de l'11 al 15 de setembre per a sol·licitar l'adaptació.

Els alumnes que sol·liciten aquesta adaptació han de consultar la taula d'adaptació entre ambdues titulacions, en el següent enllaç, i comprovar les seues adaptacions.

Per a aquelles assignatures que no tinguen adaptació automàtica, l'alumne haurà de sol·licitar-les per altres assignatures superades en el seu expedient, assignatures cursades en Mobilitat, per experiència professional, etc...

Per a sol·licitar l'adaptació han de **rellanar i lliurar en la Secretaria de l'Escola Politècnica Superior la següent documentació: