OFERTA DE NOVES ASSIGNATURES EN ANGLÉS EN EL GRAU EN ENGINYERIA CIVIL

Data de la notícia: 05-09-2017

S'ofereixen noves assignatures en anglès per al present curs 2017-18, en diversos cursos de la titulació.

Aquest curs 2017/18, el Grau en Enginyeria Civil oferirà noves assignatures en anglès. L'objectiu és facilitar als estudiants l'obtenció de l'acreditació d'idioma necessària per a obtenir el títol de grau (12 **ECTS en assignatures impartides en anglès), així com l'adquisició de vocabulari tècnic en anglès, imprescindible actualment per a accedir al mercat internacional.

Curs acadèmic 2017-18

Primer semestre
Segon semestre

Curs acadèmic 2017-18