Workshop “Effective Presentation Skills for Engineers”

Data de la notícia: 04-09-2017

Divendres que ve 8 de setembre

Divendres que ve 8 de setembre se celebrarà el Workshop “Effective Presentation Skills for Engineers” en la Sala Claude Shannon de Politècnica IV.
El workshop serà impartida per la Professora Gabriele Abermann de la Universitat de Salzburg entre les 9,30-14h.
Està destinat a estudiants d'últim curs de grau o màster, professors, doctorands i investigadors en general.
L'assistència és gratuïta i limiteu a l'aforament de la sala.

Resum del contingut:
Participants will be introduced to success factors for getting the message across to a specific audience. These aspects will be demonstrated by concrete examples. The workshop will include tips and tricks how to get the audience interested in the topic, how to use an appropriate structure and guiding phrases as well as an effective conclusion.