BASES PER A CONVOCAR ELS I PREMIS A LA RECERCA JOVE CAIXAPETRER - SEUS UNIVERSITÀRIES D'ELDA i PETRER, 2017

Data de la notícia: 25-07-2017

Logo Grande

Amb l'objectiu d'incentivar als estudiants d'últims cursos de les titulacions universitàries de Grau i Màster perquè decidisquen dirigir els seus Treballs Final de Grau o Màster cap a aspectes de l'entorn del Vinalopó i comarca, que puguen contribuir al desenvolupament científic, tècnic, cultural i social de l'àrea, Caixapetrer i les Seus Universitàries d'Elda i Petrer de la Universitat d'Alacant, convoquen els Primers PREMIS A la RECERCA JOVE, les bases de la qual poden consultar-se en les pàgines web d'aquestes seus i en el BOUA.

Podran concórrer els treballs que tracten temes relacionats amb els municipis d'Elda-Petrer i el seu entorn immediat i que hagen sigut defensats des del curs 2014-15 fins a 2016-17. Es plantegen en dues modalitats: Una sobre temàtiques relacionades amb aspectes de l'entorn geogràfic, ambiental, històric, social i cultural d'aquest espai; i una altra sobre qüestions relacionades amb les activitats productives i empresarials que es desenvolupen en la comarca del Mitjà Vinalopó i que poden tenir incidència en el seu teixit econòmic.

El jurat nomenat a aquest efecte emetrà la fallada al llarg del mes d'octubre i ho comunicarà als guardonats. Es podrà concedir un premi i un accésit per a cadascuna de les modalitats, per una quantia de 500 € el premi i 250 € el accésit.
El termini màxim de presentació serà el dia 30 de setembre de 2017.