Presentació de treballs de Sistemes Multimèdia

Data de la notícia: 14-06-2017

El pròxim 19 de juny a les 12 hores en el saló d'actes de la seu de la UA en el carrer Sant Fernando,40 a Alacant, els alumnes de segon curs d'Enginyeria Multimèdia presentaran una selecció dels projectes realitzats en l'assignatura de Sistemes Multimèdia

El pròxim dia 19 de juny, a les 12:00 en el saló d'actes de la seu de la  Universitat d'Alacant situada en el carrer Sant Fernando 40, tindrà lloc l'acte de presentació dels millors treballs d'aquest curs de l'assignatura de Sistemes Multimèdia elaborats per alumnes d'aquesta titulació.

La seqüència de presentacions, de 6 minuts de durada cadascuna, mostrarà els treballs elaborats pels alumnes de segon curs de la titulació d'Enginyeria Multimèdia.

Els treballs són d'índole molt variats i van des de videojocs fins a produccions per a sistemes de realitat virtual o documentals audiovisuals aplicant tècniques de 3d.

Després de les presentacions s'inaugurarà l'exposició virtual d'aquests treballs que podrà ser consultada via internet en http://sm.ingenieriamultimedia.org/expovirtual