Pràctiques professionals en Telefónica para estudiants

Data de la notícia: 07-06-2017

Telefónica, a través del seu programa Talentum, obri una nova convocatòria per a estudiants de grau o màster d'Enginyeria de Telecomunicacions, Enginyeria Informàtica, Administració d'empreses, Publicitat, Màrqueting o Periodisme en col·laboració amb FUE (Fundació Universitat-Empresa).

La convocatòria per a estudiants del curs 2017/2018 es troba vigent en aquests moments, per la qual cosa els interessats poden aplicar ja a la mateixa. La data d'incorporació tindrà lloc a l'octubre.

Les pràctiques tindran una durada benvolguda de sis mesos i es duran a terme en les oficines de Telefònica de Madrid, Barcelona, Granada, Huesca i Valladolid.

Talentum és la plataforma d'impuls al talent jove de Telefónica. Talentum ofereix diferents modalitats de beques que s'ajusten a les diferents etapes o interessos dels joves. Entre elles figuren les que els permeten desenvolupar el seu propi projecte amb ajuda de mentors o equipament tecnològic; les que els permeten desenvolupar-se professionalment a través del seu treball en Telefónica; i les que els possibiliten resoldre un repte de transformació digital, dins d'un equip multidisciplinari, proposat per Telefónica o per un dels seus partners.

L'univers Talentum està obert a tot aquell que vulga formar part d'ell. Talentum és una plataforma d'impuls al talent que, a més de beques, inclou altres recursos com a esdeveniments, hackathones, formació, informació, networking i desenvolupament de soft-*skills.

Concretament, gràcies a aquestes beques serà possible aprendre sobre projectes reals col·laborant amb els millors experts en Big Data, xarxes, programació, màrqueting o comunicació entre uns altres.

Per la seua banda, col·laborant amb Telefònica en aquest projecte, la Fundació Universitat-Empresa segueix apostant pel talent jove i fomentant la empleabilidad dels universitaris des de fa 40 anys, aconseguint que el 80% dels estudiants en pràctiques dels programes de la VA SER troben treball en finalitzar les seues pràctiques.

Els candidats interessats podran sol·licitar més informació sobre aquesta convocatòria a través d'aquesta pàgina web: http://www.talentumtelefonica.com/beques/estudiants/