Curse 'Taller d'introducció a Spring Boot'

Data de la notícia: 05-06-2017

Logo Grande

El Departament de Ciència de la Computació i IA organitza un curs d'especialització en la tecnologia Spring Boot.

En aquest curs es pretén adquirir coneixements sobre l'ecosistema de Spring Framework i els seus principals projectes: Spring Data Rest, Spring Rest, Spring Hateoas, Spring Security i Spring Batch; aplicats tots aquests sobre Spring Boot.

El curs està impartit per Cristóbal Infants, expert en el desenvolupament d'aplicacions backend amb els frameworks Spring i Spring Boot. Tindrà una durada de 20 hores (2 ECTS) i s'impartirà els divendres 30 de juny, 7, 14 i 21 de juliol, de 16:00 a 21:00 h. Està límitado a 23 places que s'assignaran per ordre de preinscripció. El preu de la matrícula és de 150 €.

La preinscripció comença el dimecres 7 de juny.

Més informació en la pàgina web del curs.