Divulgació Jornada 60 aniversari Pla General de Benidorm

Data de la notícia: 05-06-2017

Benidorm es convertirà el pròxim 9 de juny en espai per a la reflexió i el debat sobre l'urbanisme i el model de ciutat vertical. Amb motiu de l'exposició ‘Gran Benidorm' de l'artista Óscar Tusquets i coincidint amb el 60 aniversari del seu Pla General, el saló d'actes de l'Ajuntament acollirà dues xarrades moderades per l'autor català i centrades a Benidorm.

La primera, a partir de les 11.00 hores, es titula ‘Virtuts d'un urbanisme' i serà a càrrec dels arquitectes de Juli **Capella, Jordi Garcés i José Luis Camarasa. En la segona de les xarrades, a les 12.30 hores, el dissenyador Javier Mariscal i els periodistes Joaquín Lluna i Juan Ramón Gil s'aproximaran a la ‘vida d'aquesta ciutat'.

L'endemà, el protagonista serà l'art plàstic amb la inauguració al migdia de l'exposició ‘Gran Benidorm', que podrà veure's en el Museu Boca del **Calvari fins al 13 d'agost. Una mostra que es va exhibir per primera vegada a Barcelona i que després va viatjar fins a Londres abans de recalar en la cuideu que li dóna nom i essència.