Programa de beques per al 2017 **BritishSpanish **Society

Data de la notícia: 02-06-2017

El termini de lliurament de sol·licituds s'ha ampliat fins al pròxim 5 de juny de 2017, per a cinc beques de l'ordre de 4,500 GBP, amb una quantia màxima de 5,000 GBP. Tinguen en compte que no es podran acceptar sol·licituds o documentació addicional més enllà de la data límit.

Les beques estan disponibles per a estudiants i investigadors amb nacionalitat britànica o espanyola i es concedeixen per a estudis de postgrau en qualsevol disciplina, incloent qualsevol camp relacionat amb el treball dels nostres patrocinadors que generosament han col·laborat en el finançament de les beques.

Entre les nostres beques està inclosa la nova beca gastronòmica Mahou San Miguel. Estem segurs que entre els seus estudiants i treballadors hi ha candidats brillants amb serioses oportunitats d'optar a aquest prestigiós premi

Per a més informació, visite la nostra pàgina web:

Pòster