Invitació I Congrés Provia Forum: El futur entra a casa

Data de la notícia: 24-05-2017

El pròxim 15 de juny participarà professorat del Departament de Construccions Arquitectòniques en el bloc temàtic sobre Habitatge Intel·ligent del Congrés Provia Forum

Els alumnes que ho sol·liciten podran assistir de forma gratuïta, per a açò  han d'accedir a aquest link http://provia.es/invitacion-i-congreso-provia-forum-el-futuro-entra-en-casa/ indicant ser Alumne de la UA.

Una vegada rebuts les seues dades, rebran la invitació perquè la imprimisquen i la lliuren en recepció el dia de la conferència.

El Congrés se celebrarà el dijous 15 de  juny de 09:00 a 16:00 hores, en el Saló de Graus Alfredo Orts de l'Edifici de Optica de la UA

PROGRAMA DEFINITIU Provia Forum