IBM - Ocupació per a recentment graduats i màsters en Enginyeria Informàtica

Data de la notícia: 17-05-2017

¡Hola!
Ja hem llançat el nostre procés de selecció de recentment graduats per al programa de Consulting by Degrees en IBM. Oferim contracte indefinit i un programa específic de formació durant els dos primers anys.

Si finalitzes la teua carrera abans de setembre de 2017, t'agraden la consultoria i la tecnologia, tens nivell alt d'anglès i vols formar part d'un equip amb un alt coneixement tecnològic, en el qual aprendràs dia a dia, tens l'oportunitat d'aconseguir-ho amb nosaltres.

Vivim un moment de grans canvis i oportunitats. Les dades i la tecnologia estan transformant la indústria, la societat i fins i tot els llocs de treball, en crear professions que no existien abans de la irrupció dels entorns de dades, cloud, socials i mòbils. IBM és capdavanter en aquesta transformació i el lloc perfecte per a llançar la teua carrera en consultoria. En IBM pots formar part d'un equip que s'acura per aconseguir un món que funcione millor i per a ajudar als nostres clients a aconseguir l'èxit mitjançant la recerca, l'analítica i la tecnologia.

Uneix-te a nosaltres i descobreix les teues possibilitats. Punxa en el següent enllaç i podràs aplicar a la vacant:

Junior Consultant-*Consulting by Degrees Program

Troba'ns en: