Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit (Galileu Masters) i Concurs Europeu d'Observació de la Terra (Copernicus Masters)

Data de la notícia: 12-05-2017

Nova  convocatòria al Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit. Enguany, a més hi ha una nova categoria (Copernicus Masters):

El Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit – Galileu Masters premia les millors idees per al desenvolupament d'aplicacions de navegació per satèl·lit.

El Concurs Europeu d'Observació de la Terra - Copernicus Masters cerca idees innovadores que facen ús de tecnologies d'observació de la Terra.

En tots dos concursos hi ha nombrosos premis en metàl·lic, així com la possibilitat d'obtenir finançament per a l'engegada de la teua empresa.

Les sol·licituds de participació es podran enviar fins al 30 de juny. ¡¡Anima't i participa!! ¡¡La teua idea pot ser la pròxima guanyadora!!

A la Comunitat Valenciana, Galileu Masters i Copernicus Masters estan organitzats pel Consorci Espacial Valencià  en col·laboració amb els cinc Parcs Científics Valencians:
Ciutat Politècnica de la Innovació (Universitat Politècnica de València), Parc Científic (Universitat de València), Espaitec - Parc Científic, Tecnològic i Empresarial (Universitat Jaume I de Castelló), Parc Científic - Empresarial (Universitat Miguel Hernández d'Elx) i Parc Científic d'Alacant (Universitat d'Alacant).

Més informació:  https://www.youtube.com/watch?v=c3P0fnoL15g&t=2s

¡ Moltes gràcies i desitgem molta sort als participants!