Programa de beques BritishSpanish Society 2017 - Termini de sol·licitud obert fins al 15 maig

Data de la notícia: 08-05-2017

BritishSpanish Society es complau a anunciar el desè any del seu programa de beques per al 2017.

Les sol·licituds es poden enviar a partir d'ara, amb data límit de recepció el pròxim 15 de maig de 2017, per a cinc beques de l'ordre de 4,500 £, amb una quantia màxima de 5,000 £. Tinguen en compte que no es podran acceptar sol·licituds o documentació addicional passada la data límit.

Les beques estan disponibles per a estudiants i investigadors amb nacionalitat britànica o espanyola i es concedeixen per a estudis de postgrau en qualsevol disciplina, incloent qualsevol camp relacionat amb el treball dels nostres patrocinadors que generosament han col·laborat en el finançament de les beques.

Per a més informació, visite la nostra pàgina web: