Curse 'Taller de Docker'

Data de la notícia: 03-05-2017

Logo Grande

Oberta la inscripció en el nou curse 'Taller de Docker' del dept. Ciència de la Computació i IA

En el curs "Taller de Docker" s'introduiran els aspectes bàsics d'aquesta popular tecnologia de contenidors.

Durant el curs s'aprendrà l'operativa bàsica en l'ús de Docker, el treball amb contenidors, volúmnes, imatges i Docker Hub; la construcció i optimització d'imatges pròpies; la connexió per xarxa entre contenidors; la combinació de contenidors amb Docker compose i l'ecosistema Docker (Docker-*machine, Docker-*Swarm i Docker Cloud).

El curs està impartit per José Luis Zamora. Tindrà una durada de 15 hores (1,5 ECTS) i s'impartirà els divendres 26 de maig, 2 i 9 de juny, de 16:00 a 21:00 h. Està llimitat 23 places que s'assignaran per ordre de preinscripció. El preu de la matrícula és de 120 €.

La preinscripció comença el 3 de maig .

Més informació en la pàgina web del curs.