Estudiants de batxillerat de salesianos i salesianas visiten la EPS

Data de la notícia: 26-04-2017

Logo Grande

Prop de 30 estudiants de batxillerat dels col·legis de salesianos i salesianas d'Alacant visiten l'Escola

Al voltant de 30 estudiants de batxillerat dels col·legis salesianos i salesianas d'Alacant, aquest dimecres 26 d'abril, ens han visitat a l'Escola. Després de donar-los la benvinguda, lliurar-los uns petits obsequis de protocol i realitzar la foto de grup en el rellotge de sol de l'Escola, han iniciat la visita als diferents edificis i laboratoris de la EPS. El recorregut ha inclòs una visita al laboratori d'Acústica, instal·lacions d'Enginyeria Química, visita al laboratori AUROVA, a diversos laboratoris TIC´s, les instal·lacions de construcció de la nova pinta de la poli II, a diverses instal·lacions d'Arquitectura així com als laboratoris d'Arquitectura Tècnica d'instal·lacions i construcció de la poli IV.

Li l'han passat en gran!!!, li esperem el pròxim curs com a futurs politècnics :)