ENQUESTA implantació de BIM en assignatures del grau en Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 20-04-2017

Benvolgudes i benvolguts estudiants del GAT, Des de la sotsdirecció del Grau en Arquitectura Tècnica s'està realitzant una xarxa d'innovació docent en la qual necessitem recaptar la vostra opinió per a planificar, en pròxims cursos, la implantació de BIM en assignatures del grau.

Per aquest motiu, necessitem que emplenes la següent enquesta, no et portarà més de 6 minuts, pretenem recaptar informació general de la situació acadèmica de cada estudiant i la vostra opinió de les necessitats d'implantar BIM en determinades assignatures que s'imparteixen en el grau.

Totes i cadascuna de les respostes de l'enquesta es tractaran de forma anònima, confidencial i agregada. Per a qualsevol dubte o aclariment referent a aquesta enquesta, pots posar-te en contacte amb nosaltres en jefe.arquitecturatecnica@eps.ua.es

Moltes gràcies per la teua col·laboració, que redundarà en una millora en la qualitat acadèmica del grau.

ENLLACE QÜESTIONARI, cal accedir a UAcloud, solament per a estudiants del grau en Arquitectura Tècnica