Atenció administrativa en el període d'activitat atenuada els dies 18, 19, 20 i 21 d'abril.

Data de la notícia: 04-04-2017

Circular núm.2/2017

Durant els dies 18, 19, 20 i 21 d'abril, en línia amb les accions ja escomeses en el Pla d'Estalvi per a minimitzar el consum d'energia i reduir el cost derivat del mateix, es planteja extremar la reducció de la presència d'efectius en aquest període, en què solament es mantindran amb servei:
  • Esports
  • Carteria
  • Biblioteca General
  • Atenció mèdica
  • Servei d'Informàtica
  • Registre General
  • Oficina d'Informació a l'Alumne, en l'Aulari II, on se situarà la Unitat Centralitzada.
  • Sala d'estudi de l'edifici Sant Fernando 40.
Es manté l'acord adoptat  en el seu moment per a procedir a la desconnexió dels equips centralitzats de climatització, si bé les unitats situades en dependències amb equips individuals que hagen de mantenir activitat durant el període citat, comptaran amb els mitjans necessaris, que hauran de ser emprats, si fóra necessari, amb la precaució requerida d'acord amb el principi general de consum raonable.