Sergio Ocio, líder d'IA en Hangar 13 en directe

Data de la notícia: 16-03-2017

Entrevista en directe a Sergio Ocio Barriales, líder d'Intel·ligència Artificial en Hangar 13.

Dimarts, 21 de març de 2017 a les 17:00h en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica. Entrevista en directe a Sergio Ocio Barriales, lider d'Intel·ligència Artificial en Hangar 13.

Sergio Ocio Barriales ha treball en la indústria del videojoc des de 2005. Va obtenir el seu doctorat per la Universitat d'Oviedo en 2010. Ha treballat en la IA de diversos títols importants com Driver Sant Francisco, Splinter Cell: Blacklist, DOOM, Watch_Dogs 2 i Màfia III. Des de 2016 és Lead AI en Hangar 13.

Sergio ens explicarà la seua experiència com a programador d'Intel·ligència Artificial per a videojocs en algunes de les companyies més importants del món.

Esperem que ho gaudiu molt.