Oberta la convocatòria per als 11th Healthy Housing Awards

Data de la notícia: 20-02-2017

Els Premis d'Edificació Saludable se centren en la recerca en el camp de l'arquitectura saludable amb la intenció de millorar la qualitat de vida de les persones a través del disseny d'habitatges integrats en l'entorn, amb una relació adequada amb el medi ambient i la tecnologia. El desenvolupament d'iniciatives noves dins d'aquests camps és l'objectiu principal d'aquests premis. En aquesta edició, el desenvolupament d'eines de simulació per al disseny d'edificis i la seua immediata aplicació a Europa porten a integrar-les com a part fonamental del certamen amb l'objectiu de dotar a l'estudiant d'informació suficient per al seu ús futur.

En aquesta línia, la Càtedra Internacional Marjal Healthy de la Universitat d'Alacant convoca les ajudes i premis 2017 per a projectes d'edificació saludable com a forma de promoure el desenvolupament d'activitats docents noves proporcionant a estudiants i docents un escenari de treball internacional on la docència regular es complementa amb un important intercanvi cultural doncs està prevista la participació d'equips de cinc universitats europees: la Universitat d'Alacant (Espanya), la Hogeschool van Amsterdam (Holanda), la Beuth Hochschule für Technik Berlin (Alemanya), Robert Gordon University (Escòcia-Regne Unit) i la Copenhagen School of Design and Technology (Dinamarca).

BASES i FORMULARIS A LLIURAR