Èxit d'assistència en la conferència sobre eficiència energètica en edificació

Data de la notícia: 15-02-2017

Logo Grande

Èxit d'assistència en la conferència sobre eficiència energètica en edificació

El divendres 10 de febrer, a les 12:00 hores en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica IV, s'han impartit dues conferències sobre eficiència energètica en edificació. La primera realitzada per membres del GRUPO VALERO, sent ponents D. Salvador Valero (Director comercial), D. Gaspar Hurtado (Director de projectes) i D. Pablo Palma (Responsable d'eficiència energètica). La segona sobre el “Projecte RENTALCAL: solucions de mercat per a l'eficiència energètica”, finançat per la UE dins del marc H2020, a càrrec de la catedràtica Sra. Paloma Taltavull, i els doctors D. Vicente Raúl Pérez, Juan Carlos Pérez i Raúl T. Mora.

A més, s'ha comptat amb l'assistència d'empreses i entitats com el Col·legi oficial d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació d'Alacant (D. Gregorio Alemañ), l'empresa de rehabilitació grup BDI (D. Julio Rodríguez), l'empresa de gestió de projectes Wolf Project (D. Ángel Nájera), l'empresa ACCIONA Infraestructures (D. Francisco Madrid) i l'empresa Arquitectura Directa per a desenvolupaments immobiliaris (D. Emilio Orts).