Tallers de la Setmana de les Telecomunicacions (Mes Cultural)

Data de la notícia: 25-01-2017

Benvolguts estudiants,

dins del mes cultural, en la setmana de les telecomunicacions, hem organitzat dos tallers que poden resultar de gran interès per a vosaltres.
Per a assistir a aquests tallers és necessari inscriure's ja que les places són limitades, es respectarà rigorosament l'ordre d'inscripció.  Un mateix estudiant podrà assistir a tots els tallers que desitge mentre hi haja places. El termini d'inscripció finalitza el 3 de febrer de 2017.

A continuació teniu un resum dels continguts dels tallers:

Taller de Fotografia Digital (2ª Ed):
Horari: Dilluns 6 de febrer de 15:00 a 18:00

En aquest taller se us ensenyarà a treballar amb càmeres réflex digitals des d'un punt de vista eminentment tècnic. A més se us ensenyarà a realitzar els procediments bàsics del revelat digital de fotografies.
La dinàmica del taller és el de treball en grups, a cada grup se li prestarà una de les càmeres réflex de les quals disposa l'EPS. Si algun de vosaltres disposa de la seua pròpia càmera pot assistir al taller amb ella, en aquest cas el seu ús serà personal.

Requisits: Per a l'assistència a aquest taller no és necessari cap coneixement previ.

Enllaç per a la inscripció al taller:

Taller de Planificació de Xarxes Sense fils
Horari: Dimecres 8 de febrer de 10:00 a 13:00

En aquest taller se us ensenyarà els fonaments de la planificació de les xarxes sense fils, incloent: **Bluetooth, **Wi-*Fi, **GSM (2G), **UMTS(3G), **LTE (4G) i **WiMAX.
A manera de resum ací teniu els diferents punts que es tractaran, tots ells de forma conceptual lloc que es tracta d'un taller:
  • Modulacions: Com utilitzar l'espectre.
  • Estratègies d'accés i planificació: Com compartir l'espectre entre diferents usuaris.
  • Mobilitat: Com efectuar traspassos entre estacions base.
  • Millores: Estratègies per a augmentar la capacitat (Wi-*Fi AC i AD, HSPA+, LTE-A, 5G).
  • Ús de diversos codis ortogonals.
  • Tècniques de Multiantenas.
  • Agregació.
  • Antenes actives.
  • Cas pràctic: Ús d'analitzadors Wi-*Fi i disseny d'una xarxa Wi-Fi.

Requisits: És recomanable (però no indispensable) haver cursat prèviament Senyals i Sistemes i Teoria de la Comunicació.

Enllaç per a la inscripció al taller:

Esperem que els tallers siguen del vostre grat.