Curs de pilot avançat de RPA (dron)

Data de la notícia: 22-12-2016

El termini de preinscripció obert fins al 25 de gener

El potencial dels drons per desplaçar-se sobre terrenys accidentats, superant obstacles, i la possibilitat de captar imatges i informació recollida per sensors ha fet que s'hagen convertit en una eina amb múltiples aplicacions en camps diferents (medi ambient, agricultura, topografia, construcció, etc.). El Dept. de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal i European Flyers, organitzen conjuntament un Curs de pilot avançat de RPA (dron) la superació del qual atorga el certificat RPA avançat, que habilita per a poder volar més enllà de la visió (BVLOS) amb aeronaus amb massa màxima a l'enlairament inferior a 2 kg.

El curs, amb una durada de 7,5 crèdits ECTS, s'impartirà del 7 de febrer al 15 de març de 2017.

El termini de preinscripció està obert fins al 25 de gener de 2017. Més informació en aquest document.