2ª edició concurse estudiants ANDECE

Data de la notícia: 18-11-2016

Logo Grande

2ª edició concurs d'estudiants ANDECE titulat 'l'espai BIM: en edificació, en urbanització i en infraestructures'

ANDECE presenta la segona edició del Concurs per a estudiants d'enginyeries i arquitectura, el lema escollit per al curs 2016/17 és "ANDECE i l'espai BIM: en edificació, en urbanització i en infraestructures". Està dirigit a estudiants universitaris de qualsevol titulació tècnica, enginyeries o arquitectura, amb matrícula en el present curs, que poden concórrer de forma individual o en grups fins a un màxim de 3 alumnes. La idea és un disseny totalment obert a la imaginació de l'estudiant, utilitzant elements prefabricats de formigó en edificis, infraestructures i urbanitzacions. Per al desenvolupament dels treballs, es proposa la utilització d'objectes BIM per a visualitzar amb major concreció els avantatges que proporcionen les solucions constructives industrialitzades en prefabricat de formigó. Com en l'anterior edició, s'atorgaran tres premis principals per a cada una de les tres categories, edificis, infraestructures i urbanitzacions, de 1.000 euros cadascun.

Mes informació