Conferències ¨Practiques innovadores de Maneig de l'Aigua en zones costaneres¨ i ¨Proveïment d'Aigua per gravetat a la Ciutat de l'Havana¨

Data de la notícia: 14-11-2016

Dijous que ve dia 17 de novembre a les 10:00 i 11:00 hores respectivament tindran lloc en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior les següents conferències:

¨Practiques innovadores de Maneig de l'Aigua en zones costaneres¨

La conferència serà impartida per: Orestes A. González Díaz, Dr. en Ciències Tècniques i Professor Titular del Centre de Recerques Hidràuliques, pertanyent a la Facultat d'Enginyeria Civil en l'Institut Superior Politècnic José A. Echeverría. (CUJAE)

¨Proveïment d'Aigua per gravetat a la Ciutat de l'Havana¨

La conferència serà impartida per: Ing. Eduardo Molina Rojas, Director de Qualitat de l'Empresa Aigües de l'Havana.