Retroconsolas 2016

Data de la notícia: 04-11-2016

Logo Grande

Retroconsolas 2016 Esdeveniment de Retroinformática en MUA del 2 al 5 de novembre

Hola,

Retroconsolas és un esdeveniment de retroinformática (http://retroconsolas.mua.ua.es/), que se celebra en la Universitat d'Alacant (MUA-Museu de la Universitat) del 2 al 5 de Novembre, especialitzat en videoconsoles, en la qual podràs gaudir d'una exposició de videoconsoles, comptant amb mes de 300 unitats entre accessoris i consoles.

En aquestes jornades, s'organitzen xarrades, conferències, taules redones, debats, concert, visites guiades, tallers, mercats ambulants,... ideal per a passar unes jornades amb la teua gran afició. Per a famílies, estudiants, aficionats i curiosos.
S'adjunta el programa d'activitats de l'esdeveniment.

Esperem la vostra assistència.

Una salutació.