**ElevenPaths - **Latch **Plugins **Contest 2016

Data de la notícia: 03-11-2016

¡Tercera edició de **Latch **Plugins **Contest! Participa i desenvolupa un **plugin creatiu i innovador per a **Latch. Hi ha 8000 **USD en premis.

ElevenPaths, la Unitat de CyberSeguridad de Telefonica, et convida a participar en la tercera edició del Concurs de Plugins de Latch que obrirà el seu registre el dia 6 d'Octubre a les 15:30.
Participa i gana fins a 5.000 USD en bitcoins així com poder optar a una beca de treball en ElevenPaths.
Per a ser el guanyador crea el Plugin més innovador per al producte Latch de ElevenPaths. Per a posar-te en context i que vages pensant com pot ser el teu plugin ací tens alguns exemples de plugins realitzats en altres edicions.

¡Anima't i registra't en  latchcontest.elevenpaths.com! ¡Molta sort!

Més informació en: https://community.elevenpaths.com/elevenpaths/topics/latch-plugins-contest-2016