Huawei Espanya llança la seua estratègia d'atracció i desenvolupament de talent jove '**Choices **and **Steps' amb 40 places per a recentment titulats en Telecomunicacions, Informàtica i Màrqueting

Data de la notícia: 28-10-2016

'Choices and Steps' és el nou punt de trobada entre Huawei, la Universitat i els estudiants

Huawei Espanya, en col·laboració amb la Fundació Universitat Empresa, presenta el seu nou programa d'atracció i desenvolupament de talent jove 'Choices and Steps', una iniciativa els objectius de la qual són fomentar les capacitats dels joves que demostren una actitud i esforç diferencials i ser una pedrera de talent per a la companyia.

En aquest sentit, en el marc d'aquest programa, al llarg del curs escolar, Huawei Espanya convocarà 40 places de pràctiques per a estudiants universitaris mancant el TFG i recentment titulats en Grau en Tecnologies de Telecomunicació, Grau en Enginyeria en Sistemes de Telecomunicació, Grau en Enginyeria en Informàtica, Grau en Màrqueting i Direcció comercial, Màster en Enginyeria de Telecomunicació i Màster en Màrqueting. Les qualitats necessàries per a optar a les pràctiques són passió per la tecnologia, flexibilitat capacitat de treballar en equip, capacitat de comunicació i nivell d'anglés B2.

Com a part d'aquesta oferta, Huawei Espanya ha obert avui el termini de presentació de sol·licituds per a participar en el projecte 'Choices and Steps' i optar a alguna de les primeres 10 places convocades per a recentment titulats en Telecomunicacions, Informàtica i Màrqueting, que s'ampliaran fins a 40 al llarg del curs escolar.

Les pràctiques, que començaran a partir de novembre, tenen una durada d'un any i estan remunerades amb 1.200 euros mensuals. A més inclouen una formació del programa Optimus Executive ‘Capacitació Professional per a Universitaris' amb un títol propi de Postgrau de la Universitat Francisco de Vitòria.

Les pràctiques es desenvoluparan a jornada completa i els candidats seleccionats rebran una ajuda a l'estudi d'1.000€/mes + 200€/mes en tiquets de menjar, amb la possibilitat d'incorporar-se posteriorment a l'empresa.

Els interessats a optar per una de les places convocades hauran de registrar-se en Talentoteca abans del pròxim 15 de novembre.

Sobre Huawei
Huawei és proveïdor capdavanter global de solucions de Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC). Gràcies a la nostra dedicació centrada en el client i a una potent xarxa de socis de negoci, oferim solucions extrem a extrem en xarxes de telecomunicacions, terminals i Cloud Computing. Vam crear el màxim valor afegit per a les operadores de telecomunicacions, empreses i usuaris, proporcionant solucions i serveis competitius i d'alt valor afegit. Els nostres productes i solucions es comercialitzen en més de 170 països, donant servei a més d'un terç de la població mundial. Per a més informació, visite Huawei online. Seguisca'ns en Twitter, Linkedin, Facebook YouTube i Instagram.

Sobre la FUE
La FUE va nàixer en 1973 convertint-se en un model de cooperació i transferència de coneixement entre la Universitat i l'Empresa. Totes les iniciatives plantejades des de la FUE es basen en Deep Linking, entès com l'evolució del networking i basat en el procés d'escoltar, entendre i proposar que suposa un canvi d'actitud a l'hora d'actuar i relacionar-se amb els altres. Una proposta pretén anar més enllà de l'obtenció de resultats a curt termini, centrada en els conceptes d'integrar, aportar i compartir i establir enllaços profunds.

Per a sol·licitar entrevistes i/o més informació:
Luisa Sousa   lsousa@fue.es   91 548 9976
David Sobral dsobral@fue.es  91 548 9976