'Premis Caixa d'Enginyers als millors expedients de l'Escola Politècnica Superior de l´Universitat d'Alacant'

Data de la notícia: 27-10-2016

Logo Grande

“ Els pròxims dies 24 i 25 de novembre, en els nostres Actes de graduació, Caixa d'Enginyers, a través dels seus representants de l'oficina d'Alacant, procedirà per segon any a lliurar 2 premis als alumnes que han obtingut el millor expedient acadèmic en cadascuna de les 2 branques que s'imparteixen en aquesta Escola: Construcció i tecnologia ”

Caixa d'Enginyers, des de la seua fundació fa ja quasi 50 anys, es caracteritza per la seua proximitat amb els estudiants, els professionals, els Col·legis Oficials i les Escoles politècniques universitàries.

Des de fa 4 anys, ja tens una oficina i al seu equip de professionals a la teua disposició en el centre d'Alacant, tots els matins i totes les vesprades.