JORNADA TÈCNICA_DCA-EPSA e HISPALYT

Data de la notícia: 24-10-2016

Logo Grande

Organitzat des de les assignatures de Sistemes Constructius Bàsics i Avançats, de la titulació d'ARQUITECTURA, del DCA_EPSA i amb la col·laboració i patrocini de HISPALYT, Associació Espanyola de Fabricants de Rajoles i Teules d'argila cuita, el pròxim 31 d'octubre entre les 10.00 i les 13.00 h, en el Saló d'Actes de l'edifici Politècnica IV, tindrà lloc la Jornada Tècnica: NOVA ARQUITECTURA CERÀMICA: FAÇANES LCV-*STRUCTURA i COBERTES DE TEULA, en la qual s'analitzarà l'eficiència energètica, l'estabilitat estructural i el valor estètic, com un sistema prestacional prestacions que s'ofereix des de l'argila cuita.

Programa de la jornada