Reconeixement de la UE dels nostres dos títols Grau en Arquitectura i Grau en Fonaments de l'Arquitectura + Màster

Data de la notícia: 20-10-2016

L'equip directiu d'aquestes titulacions de la Universitat d'Alacant iniciem a la fi de l'any 2015 el procés de la tramitació dels nostres  dos  títols per a la seua qualificació professional per la IMI, (Internal Market Information System) de la Comissió Europea.

Tenim la satisfacció de comunicar-vos que acabem de rebre la notificació que ambdues titulacions han sigut acceptades d'acord amb DIRECTIVE 2005/36/EC, per tots els països membres de la Unió Europea  i per tant aquesta aprovació serà publicada en el Diari Oficial de la Unió Europea en la seua pròxima edició. Açò significa que els dos títols de Grau i de Grau + Màster de la nostra Universitat d'Alacant, estan oficialment reconeguts  en qualsevol dels països de la UE per a poder treballar com a arquitecte.

La Cap d'Àrea de Directives, Títols i Reconeixement de Qualificacions del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, ens informa que fins que isca la publicació en paper (actualització de l'Annex V de la Directiva), que es preveu abans de finalització de 2016, si algun titulat ho necessitara, el citat Ministeri li expediria l'acreditació amb un (*) indicant que solament està pendent de la seua publicació material en el DOUE.