PREMI TORRES QUEVEDO

Data de la notícia: 17-10-2016

Celebració del Premi Torres Quevedo – Maquinària Noves Idees, en el marc de SMOPYC 2017.

L'objecte del Premi Torres Quevedo és reconèixer i incentivar la recerca i creativitat, especialment aquelles contribucions d'ampli impacte per la seua originalitat i significat teòric, i està dirigit a estudiants de Grau Superior de Formació Professional, Grau Universitari,  de Màster i fins i tot de Tercer Cicle, que vulguen aportar, mitjançant la seua participació, elements totalment innovadors, diferents i específics referents a la Maquinària de Construcció.

La dotació del Premi Torres Quevedo consisteix en:
-Diploma acreditatiu i símbol artístic per al/els guanyador/és.
-Símbol artístic en reconeixement al centre formador del concursant guanyador.
-Màxima difusió del projecte guanyador en Premsa Tècnica i digital (impacte en publicacions nacionals i internacionals).
-Màxima difusió del projecte guanyador en Xarxes Socials i en SMOPYC 2017.
-Possibilitat de realitzar pràctiques en una empresa col·laboradora amb SMOPYC 2017.
-Transport a càrrec de Fira de Saragossa per al/els guanyadors i el representant del centre formador per a visitar SMOPYC 2017.