Títol Propi de la Universitat d'Alacant Expert en Tecnologies y Certificacions de Telecomunicacions Cisco + Juniper + Huawei 2016 – 2017

Data de la notícia: 19-09-2016

Certificacions oficials Cisco (CCNA) + Juniper (JNCIA/JNCIS-ENT) + Huawei (HCNA)

Títol Propi de la Universitat d'Alacant
Expert en Tecnologies y Certificacions de Telecomunicacions
Cisco + Juniper + Huawei
2016 – 2017

El Títol Propi de la Universitat d'Alacant, Expert en Tecnologies i Certificacions de Telecomunicacions, conjumina els esforços necessaris per a obtenir les certificacions més importants en xarxes de telecomunicacions Juniper + Cisco + Huawei (JNCIA/JNCIS-ENT + CCENT/CCNA-Routing & Switching + HCNA).

El temari d'aquest títol propi universitari inclou els continguts oficials dels programes de certificació oficials:

• JNCIA i JNCIS-ENT de Juniper Networks
• CCENT i CCNA-Routing & Switching de Cisco Systems
• HCNA de Huawei Enterprise

La Universitat d'Alacant ha desenvolupat un programa d'estudis on els coneixements adquirits per a un fabricadora/plataforma s'aprofiten en els altres fabricadors i viceversa de manera que es maximitza la utilitat i valia de l'esforç i el temps dedicat per a afrontar les certificacions dels 3 fabricants més importants.

Els exàmens de certificació es podran realitzar en la mateixa Universitat d'Alacant exclusivament per als alumnes o en qualsevol dels centres oficials de certificació PearsonVUE / Prometric del món amb els següents descomptes :

1. JNCIA: 100% certificació oficial garantit
2. JNCIS-ENT: 50% certificació oficial i possibilitat de 100%
3. CCENT: 50% certificació oficial i possibilitat de 100%
4. CCNA-Routing & Switching: 50% certificació oficial i possibilitat de 100%
5. HCNA: 100% examen de prova de la certificació oficial HCNA i possibilitat de 100% certificació oficial

HORARI: Divendres des del 7 d'octubre de 2016 fins al 19 de maig de 2017 en horari de 15:30 a 21:30.

Cada sessió tindrà la següent programació temporal:

•15:30 a 17:15 – Resolució de la pràctica “multivendor” i dubtes de la sessió anterior tant en presencial com a remot.
•17:15-17:30 - Descans
•17:30 a 19:15 – Retransmissió en directe i enregistrament de la sessió teòric-pràctica segons el temari.
•19:15-19:30 - Descans
•19:30 a 21:30 – Realització de pràctiques oficials per fabricant i plantejament de pràctica final “multivendor” tant en presencial com a remot.

Les sessions de teoria presencials també es retransmetran en directe i es gravaran mitjançant videostreaming (accessibles mitjançant l'ordinador, tablet o Smartphone).
Es proporcionaran eines per a poder realitzar pràctiques tant en el laboratori de pràctiques com fora d'ell.

INSCRIPCIÓ (fins al 25/09) i més INFORMACIÓ :

La web d'inscripció és: https://cvnet.cpd.ua.es/preinsua/planes.aspx

Escollir ESTUDIS PROPIS DE POSTGRAU i després:

(9191) EXPERT EN TECNOLOGIES I CERTIFICACIONS DE TELECOMUNICACIONS.

CALENDARI DE PAGAMENTS DE LES TAXES DE MATRÍCULA :

1) 10 dies des de data matrícula: 30,00 %
2) Desembre '16: 40,00 %