Arriba la revista Politècnica!

Data de la notícia: 12-09-2016

Logo Grande

Coincidint amb el inici del curs 2016/17 veu la llum l'exemplar 16 de la nostra revista.

Gràcies a la revista pots assabentar-te d'opcions i de conèixer una mica més el teu entorn universitari, què estan fent els teus companys i quins projectes hi ha.

Cerca el teu exemplar i submergeix-te en els seus 32 pàgines d'actualitat, històries i coneixement. En aquest nombre fem especial recalcament en la figura de l'investigador en els seus primers passos, perquè pot ser una opció interessant per al teu futur, i al seu torn, important ha de ser la recerca per al futur de tots.

• Ens endinsem en el que serà la jornada Bootcamp Juniper que se celebrarà en la EPS a la fi de novembre.
  • Recordem el desenllaç de la Hack for Good en la qual molts vau participar.
  • Recordem la visita de Richard Stallman i com en la EPS afrontem el tema del programari lliure.
  • La EPS obté acreditacions oficials a 5 de les seues titulacions.
  • Recuperem el XV concurs d'estructures d'I.Civil
  • El Bar de la Politècnica gana un prestigiós premi de restauració.
  • Coneix la història de la Sagrada Família.
  • El programa d'humor de divulgació científica més divertit en la Ràdio **EPS
  • Curiositats sobre el misteriós nombre PI
  • Experiències d'un **erasmus que va visitar Alacant el curs passat.
  • La **radioEPS viatja a l'Escorial a fer ràdio amb altres emissores universitàries nacionals i llatinoamericanes.

Recorda que també tens la versió digital on pots comentar els articles i compartir-los. Entre tots fem Escola