Inscripció al Pla d'Acció Tutorial 2017/2018

Data de la notícia: 11-09-2016

L'Escola Politècnica Superior (EPS) ha engegat el nou Pla d'Acció Tutorial (PAT) per a aquest curs 2017/2018.

Podran accedir a aquest pla TOTS els estudiants de la EPS independentment de quin siga la seua titulació o curs.

El PAT persegueix com a objectiu fonamental proporcionar a l'estudiant un recolze en el seu període de permanència en la EPS al llarg de tota la seua carrera. Aquest suport es materialitza en la figura del tutor, una persona compromesa amb els objectius del programa que proporcionarà a l'estudiant l'orientació necessària per a resoldre els seus dubtes, ajudar-li en moments complicats i ensenyar-li a ser un estudiant independent, resolt i ben informat.

L'Acció Tutorial té la seua pròpia pàgina web que informa de totes les seues dimensions i indica el procés d'inscripció al programa: https://origin.eps.ua.es/pat/index.php?se==5733. En aquesta web ja està activada i seguirà sent actualitzada la informació de tots els tutors disponibles per a aquest curs per titulació pel que ja pots anar veient que tutor s'adapta millor a les teues necessitats, així que us animem a entrar i triar al tutor que més s'ajuste al vostre horari i preferència. Una vegada fet açò, contacta amb el coordinador (Email: josue.selva@ua.es) o amb el propi tutor per a formalitzar l'assignació.

Encara que en la teua matrícula hages sol·licitat o no la inscripció al Pla d'Acció Tutorial, deus fer-la efectiva a través de la web del programa: https://origin.eps.ua.es/pat/index.php?se==5733.

¡Anima't a participar! No deixes que uns altres t'ho expliquen, el teu tutor t'està esperant.