Curs gratuït per a emprenedors TIC basat en metodologies lligen startup - FUNDEUN (Universitat d'Alacant)

Data de la notícia: 06-09-2016

Iniciem un nou curs acadèmic i tenim bones notícies per a **, **intrepido/a emprenedor/a

A partir del 22 de setembre tens la possibilitat de créixer professionalment i assistir,  de manera GRATUÏTA, en la Universitat d'Alacant a un Curs del projecte europeu ICT Entrepreneur que té l'objectiu de formar a emprenedors o futurs emprenedors d'empreses TIC (Curs ICT). El programa és totalment gratuït per a l'alumnat, si assisteixes com a mínim al 80% de les sessions rebràs una certificació i a més compta amb el respatler de la Unió Europea. La Fundació Empresa Universitat d'Alacant (Fundeun) és l'únic organisme que impartirà aquests cursos a Espanya, aprofita aquesta oportunitat que et dóna un programa d'acceleració basat en metodologies lligen startup.

Per a participar en el procés de preselecció, envia a l'adreça de correu electrònic fundeun@ua.es el teu Currículum vitae, un escrit amb els teus interessos i motivacions amb una extensió de mitja pàgina i una breu descripció del teu projecte amb una extensió de mitja pàgina.

Més informació del Curs: punxa ací

No dubtes a cridar-nos si tens algun dubte al telèfon 965909489. ¡T'esperem!