Juan Antonio **Macías Patine premi premie al millor treballe fi de **Master en Gestió de l'Edificació **AEIPRO

Data de la notícia: 26-07-2016

Juan Antonio **Macías Patine premi al millor treballe fi de màster en Gestió de l'Edificació **AEIPRO. XX Congrés Internacional d'Adreça i Enginyeria de Projectes, Cartagena 13 a 15 de juliol de 2016

L'estudiant del Màster en Gestió de l'Edificació ha rebut el premi al millor treballe fi de màster (**AEIPRO), en l'III Concurse Premis **AEIPRO als Millors Treballs fi de Màster (convocatòria 2015-16) per la seua comunicació "NOUS USOS DEL PATRIMONI INDUSTRIAL: ESTUDI DE LA RECUPERACIÓ DE L'ANTIGA FÀBRICA DE TABACS DE MÀLAGA" en el XX Congrés Internacional d'Adreça i Enginyeria de Projectes, celebrat a Cartagena del 13 al 15 de juliol de 2016.

La nostra enhorabona a l'egressat del Màster en Gestió de l'Edificació pel seu premi.