Si eres estudiant de nou ingrés apunta't als CURSOS ZERO

Data de la notícia: 21-07-2016

Logo Grande

Són cursos gratuïts de Fonaments Físics, Matemàtiques, Dibuix Tècnic i Fonaments Químics que s'imparteixen a principi de setembre com a preparació a les titulacions d'Enginyeria i Arquitectura de l'EPS.

Ja està oberta la preinscripció dels cursos zero de l'Escola Politècnica Superior. Pots trobar més informació sobre aquests cursos i l'enllaç al formulari d'inscripció en la següent pàgina:

Una vegada accedisques al formulari d'inscripció, hauràs de seleccionar l'opció "CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ I ACTIVITATS ACADÈMIQUES ORIENTADES A la FORMACIÓ", i dins d'ella el curs o els cursos en els quals vulgues inscriure't:

• CURS D'INICI DE DIBUIX TÈCNIC PER A ALUMNES DE PRIMER INGRÉS EN LES TITULACIONS D'ENGINYERIA
  • CURS D'INICI DE DIBUIX TÈCNIC PER A ALUMNES DE PRIMER INGRÉS EN LES TITULACIONS DEL GRAU D'ARQUITECTURA TÈCNICA I DEL GRAU D'ARQUITECTURA
  • CURS D'INICI DE MATEMÀTIQUES PER A ALUMNES DE PRIMER INGRÉS EN ENGINYERIES I ARQUITECTURA DE L'EPS
  • CURS D'INTRODUCCIÓ Als FONAMENTS QUÍMICS PER A les ENGINYERIES DE L'EPS
  • INTRODUCCIÓ Als FONAMENTS FÍSICS PER A les ENGINYERIES I ARQUITECTURA
La matriculació és totalment gratuïta, i pots apuntar-te a varis d'ells ja que els seus horaris són compatibles.